søndag 27. november 2011

Adventstid



Endelig er min absolutte favoritt tid på året her!!
Som regel er huset ferdig julepyntet 1.desember.
Siden advent allerede er her,
er jeg godt i gang.


Adventslysene

Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv,
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.

av:Inger Hagerup





Har fått masse ny inspirasjon til både pynt og gaver i disse flotte bladene.
Det blir nok å prøve ut et par nye ting i år også.
Gleder meg til neste fridag.





Synes kakefatet mitt ble ganske flott med litt ekstra "stæsj".






Denne supersøte engelen fikk jeg av min gode venninne,
som jeg nettopp har vært på besøk hos.
Hun er kjempeflink med symaskinen, noe som imponerer meg,
jeg holder meg mest til papir.
Skulle veldig gjerne kunnet sy annet enn  rette gardinhøyder....

Ønsker alle en fortsatt fin advent !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar